Unit4

Unit4 är vi stolta över att utveckla produkter och tjänster som hjälper dynamiska organisationer att anpassa sig till de alltmer snabba förändringarna som man står inför. Enkelt, snabbt och kostnadseffektivt. Vår strävan är att sätta en ny global standard för IT-baserade affärssystemlösningar, och med digitalisering högt på agendan. Vi har bland annat introducerat världens första digitala assistent för affärssystem, Wanda, på marknaden för stötta automatiseringen av administrativa processer. Vi bidrar inte bara till en kostnadssmart och effektiv verksamhet, utan också till långsiktigt lågt TCO (Total Cost of Ownership). Vår tagline ”in business for people” lyfter fram vårt fokus på att skapa användarvänliga lösningar  – människor ska inte behöva anpassa sig efter tekniken, utan tvärtom! Vi är extra starka inom tjänsteintensiva organisationer, offentlig sektor, utbildning, ideella organisationer, fastighet, byggbranschen, och finans, men våra tusentals kunder finns inom nästan alla industrier.

Med många års erfarenhet kan vi även tryggt påstå att vi kan erbjuda ett molnbaserat affärssystem av högsta kvalitet, och vi ser till att ditt företag till fullo kan utnyttja de skalfördelar som finns av en centraliserad och professionell drift. Vi är även stolta vinnare av ”Årets affärssystemprojekt 2017” tillsammans med Lantmännen, och 2018 tillsammans med Stockholms stad! 2018 har vi även vunnit priset European IT Excellence Award för offentlig sektor tillsammans med Stockholms stad som vi är väldigt stolta över.

Med verksamhet i 26 länder, och med ca 4200 anställda, omsätter koncernen nära 600 miljoner euro. Unit4 har sitt huvudkontor i Utrecht, Nederländerna, och den svenska organisationen har ca 400 anställda.
Om du har frågor till oss är du välkommen att kontakta oss. Kontaktvägar hittar på vår hemsida, https://www.unit4.com/se/branscher/offentlig-sektor .

KOMMEK 2020 genomförs digitalt!

Coronakrisen innebär att vi kommer att ha mycket små chanser att kunna genomföra KOMMEK som planerat.
Det mesta talar tyvärr för att vi inte kan samla 3 000 människor på Malmömässan 19-20 augusti.

KOMMEK är Sveriges viktigaste möte för offentlig sektor. Konferensens betydelse som kunskapsdelare och nätverksforum är alldeles för stor för att vi ska ställa in.

Därför ställer vi nu om – och genomför KOMMEK 2020 enbart som webbkonferens.

Coronakrisen innebär att de ämnen vi diskuterar på KOMMEK blivit ännu viktigare. Det har större betydelse än någonsin att vi delar kunskap och erfarenheter med varandra och att vi slår vakt om de platser där vi kan diskutera framtiden på ett intelligent och fördjupande sätt.

Nu genomför vi KOMMEK via webben och ser till att dra nytta av alla smarta knep för att nätverka och kunskapsdela digitalt. Vi hoppas och tror att du vill följa med oss på resan.

Din röst, dina tankar och din kunskap behövs – nu mer än någonsin. Tillsammans skapar vi det digitala KOMMEK 2020. Välkomna!

PS/ Bokade hotellrum (som bokats via KOMMEK) kommer att avbokas automatiskt. Om du önskar behålla din hotellbokning, meddela detta till Kommek2020@malmomassan.se.

Biljetter

2-dagars digital konferens
2475 kr ex. moms

Vad händer nu?
Vi har anpassat KOMMEK:s program till vårt nya digitala format. Du kan redan nu se det nya programmet under fliken "program".
Om du redan är anmäld sedan tidigare – se instruktioner under fliken "för deltagare".